VII - IV
V - VI
10 - 23 val.
10 - 01 val.
+370 698 55544

Pinigų grąžinimas

Pirkėjui, už maisto užsakymą sumokėjusiam  per elektroninę bankininkystę (Bank link mokėjimo sistemą) ir užsakyto maisto negavusiam dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, taip pat Pirkėjui, pažeidusiam taisykles ir nesilaikančiam jų papunkčiuose nurodytų sąlygų, pinigai atgal į jo banko sąskaitą negrąžinami:

  • Pirkėjas neturi teisės reikšti jokių pretenzijų Pardavėjui, o Pardavėjas nėra atsakingas Pirkėjui:
  • jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė užsakyto maisto pristatymo adresą;
  • jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė savo telefono numerį;
  • jeigu Pirkėjas neteisingai nurodė pageidaujamą užsakyto maisto pristatymo laiką;
  • jeigu ne dėl Pardavėjo kaltės Pirkėjas nepriėmė užsakyto maisto (neatidarė durų, neatsiliepė į telefono skambutį ir kt.);
  • jeigu Pirkėjas nesumoka Pardavėjui už užsakytą maistą arba atsisako mokėti už užsakytą maistą nesant tam objektyvių priežasčių;

Turite klausimų?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru telefonu: +370 698 55544

 

Foodout.lt tavo kišenėje!

Užsisakyk maisto į namus ar biurą per iPhone arba Android telefonus. Atsisiųsk nemokamą aplikaciją!.