VII - IV
V - VI
10 - 23 val.
10 - 01 val.

Pagalba

Turi klausimų? Reikia pagalbos? Susisiek su Foodout.lt:

UŽSAKYMŲ PRIĖMIMAS: +370 698 55544

KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRAS tel: +370 698 55544  

PAGALBA KLIENTAMS: pagalba@foodout.lt

PAGALBA RESTORANAMS: restoranai@foodout.lt

 

Apie Foodout

Kas yra Foodout.lt?

Foodout.lt - vieta, kurioje maisto į namus, biurą ar kitą Tau patogią vietą gali užsisakyti net iš daugiau nei 200 restoranų. Pica, sušiai, kebabai, makaronai... Kinų, japonų, italų, ispanų, turkų, gruzinų ir dar daugiau virtuvių Tau vienoje vietoje - keli pelytės paspaudimai ir maistas į namus jau garuoja ant Tavo stalo.

 

Koks Foodout.lt  darbo laikas?

VII – IV 10 - 23 val./ V-VI  10 - 01 val.
Užsakymai priimami 30 min. iki darbo laiko pabaigos.
*To paties restorano darbo laikas ir pristatymo laikas gali skirtis.

 

Kaip užsisakyti maisto iš Foodout

Kaip užsisakyti maisto iš Foodout.lt?​

Galite užsisakyti Foodout.lt svetainėje arba naudodamiesi Foodout programėle “iOS” arba “Android” telefonuose. Tiesiog nurodykite savo adresą, kad surastume visus restoranus galinčius pristatyti Jums maistą arba, jei pageidaujate užsakymą atsiimti patys - spauskite “Atsiimsiu pats”, išsirinkite restoraną bei patiekalus, kuriuos norite užsisakyti ir pateikite užsakymą.

Pateikus užsakymą, jis iškart išsiunčiamas restoranui - patiekalų gamybai ir supakavimui. Kai tik restoranas užbaigs šį darbą, Foodout arba tiesioginis restorano vairuotojas perims užsakymą ir pristatys Jums nurodytu adresu, na o jei užsakėte atsiėmimo restorane paslaugą - paruoštas ir supakuotas maistas lauks kol atvyksite jo atsiimti.

 

Ar galima maisto užsisakyti TELEFONU?

Žinoma, skambinkite tel. numeriu  +370 698 55544 ir Jūsų užsakymą priimsime.

 

Ar galiu užsisakyti atsiėmimui restorane?

Žinoma. Užsakymo metu pažymėkite, kad maistą atsiimsite vietoje.

 

Esu alergiškas, ar galiu pakeisti patiekalo sudėtį?

Žinoma. Užsakymo metu prie komentarų nurodykite, kurių produktų restoranas neturėtų dėti, visgi, turėkite omenyje, kad daugelio patiekalų sudėtyje yra ingridientų, kurių tiesiog išimti neįmanoma. Informaciją apie patiekaluose esančius alergenus, pateikiame prie patiekalo.

 

Kodėl įvedus savo adresą nerandu mėgstamo restorano?

Siekdami užtikrinti kokybišką užsakymo pristatymą laiku, kiekvieno restorano pristatymo zonas apribojame, tad gali būti kad Jūsų pasirinktas restoranas tiesiog yra per toli nuo Jūsų užsakymo adreso. Kiekvienas papildomas kilometras tik padidintų galimybę užsakymą Jums pristatyti pavėluotai, tad mielai siūlome išsirinkti kitą restoraną, esantį arčiau Jūsų.

 

Ar galiu į vieną krepšelį įsidėti patiekalų iš kelių restoranų?

Šiuo metu ne, bet artimiausiu metu bus galima užsisakyti iš kelių restoranų vienu metu.

 

Kokie yra atsiskaitymo būdai?

Jūsų patogumui, galimus atsiskaitymo būdus nurodome prie kiekvieno restorano (atsiskaitymas galimas grynaisiais pinigais atvežus patiekalus, naudojantis el. bankininkyste (Bank link mokėjimo paslauga) per bankus: Danske, Luminor, Medicinos, SEB, Swedbank ir Šiaulių banką) banko kortele (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard) bei pavedimu sudarius sutartį). Taip pat apmokėti galite ir pristačius užsakymą - grynaisiais pinigais arba banko kortele. Tiesiog nurodykite, kurį mokėjimo būdą renkatės 4-ame užsakymo žingsnyje.

 

Gavau nemokamo pristatymo (nuolaidos) kodą, kur jis galioja?

Nemokamo pristatymo kodas suteikia nemokamą pristatymą ar nuolaidą tik iš tų restoranų, iš kurių logistiką tiesiogiai vykdo Foodout.lt. Informaciją apie restoranus, kuriuose galioja kodas rasite čia.

 

Ar galiu užsisakyti iš anksto?

Taip, maisto į namus galite užsisakyti ir iš anksto (net 3-ims dienoms), užsakymo metu pasirinkite vėlesnį maisto pristatymą ir nurodykite kurią dieną bei valandą pageidaujate gauti užsakymą.

 

Kodėl restorano meniu nerandu kai kurių patiekalų?

Deja, sprendimą, kuriuos patiekalus teikti klientams priima restoranai, taip pat dažnu atveju restoranai turi kelis valgiaraščius - skirtą užsakymams restorane bei pristatymui. Visuomet vadovaujamės valgiaraščiu, kuris pateikas Foodout.lt, tad kitos informacijos neturime ir negalime jos Jums komentuoti. Jeigu pageidaujate, kad būtų įtraukti papildomi patiekalai, prašome susisiekti tiesiogiai su restoranu - jiems pageidaujant, mielai įtrauksime papildomus patiekalus.

 

Koks yra pristatymo mokestis?

Pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų atstumo iki pasirinkto restorano. Paprastai ši suma svyruoja nuo 1,5 iki 7 Eur. Tikslią pristatymo kainą sužinoti galite įvedę savo adresą, pasirinkę mėgstamą restoraną bei įsidėję patiekalus į krepšelį. 

 

Kokia yra minimali užsakymo suma ir kodėl pritaikytas administravimo mokestis?

Minimali maisto užsakymo suma svyruoja nuo 6 Eur priklausomai nuo restorano iš kurio užsakote maistą. Na, o jei Jūsų užsakymo suma mažesnė, nei minimali užsakymo suma, jį atliksime pritaikę administravimo mokestį - ši galimybė suteikiama užsakymams iš daugumos restoranų, kurių pristatymo paslaugą teikia Foodout.

 

Kaip galėčiau gauti sąskaitą-faktūrą?

Jeigu esate verslo subjektas, norėdami gauti S/F būtinai užpildykite savo įmonės rekvizitus pateikdami užsakymą arba sudarykite Verslo kliento sutartį su Foodout ir pasinaudokite atidėto mokėjimo galimybe - sąskaitą-faktūrą sugeneruosime Jums už visus praėjusio  mėnesio užsakymus.

 

Mano užsakymas per Foodout

Kaip man žinoti, kad mano užsakymas priimtas?

Jūsų užsakymą patvirtinsime SMS žinute arba pranešimu Jūsų mobiliajame telefone. Taip pat visais atvejais informacija apie užsakymą siunčiame Jūsų nurodytu el.pašto adresu (užsakymo patvirtinimas, PVM sąskaita-faktūra).

 

Kaip man pristatomas užsakymas?

Pateikus užsakymą, jis iškart išsiunčiamas restoranui - patiekalų gamybai ir supakavimui. Kai tik restoranas užbaigs šį darbą, Foodout arba tiesioginis restorano vairuotojas perims užsakymą ir pristatys Jums nurodytu adresu, na o jei užsakėte atsiėmimo restorane paslaugą - paruoštas ir supakuotas maistas lauks kol atvyksite jo atsiimti.

 

Kaip man pakeisti savo užsakymą?

Pakeisti užsakymą galėsite tik jei maistas dar nėra pradėtas gaminti - skambinkite mums į klientų aptarnavimo centrą tel. +370 698 55544 ir mes Jums padėsime.

 

Ar galiu atšaukti užsakymą?

Atšaukti užsakymą galite tik jei maistas dar nėra pradėtas gaminti  - skambinkite mums +370 698 55544 ir mes Jums padėsime.

 

Kiek laiko truks maisto pristatymas?

Žinome kaip svarbu karštas maistas, todėl beveik 100 Foodout.lt vairuotojų dirba ypač operatyviai – vidutiniškai maistą pristatome per 30 minučių nuo užsakymo paėmimo iš restorano, tad bendra Jūsų užsakymo trukmė yra iki 60 minučių. Žinoma, priklausomai nuo restorano, nuo užsakymų kiekio, ir Jūsų adreso atstumo nuo restorano, pristatymo laikas gali kisti – todėl tikslų pristatymo laiką visuomet nurodysime užsakymo metu.

 

Kodėl mano užsakymas vėluoja?

Foodout.lt teikia maisto pristatymo paslaugą iš daugiau nei 200 restoranų ir imasi visų priemonių, kad Jūsų maisto užsakymas nevėluotų, visgi pasitaiko visko – restoranai nespėja gaminti patiekalų, restoranuose netgi pritrūksta produktų (!!!), vairuotojai piko metu įstringa kamštyje.. Vėlavimo atveju, jei toks pasitaikys, visuomet informuosime Jus SMS žinute arba pranešimu mobiliajame telefone.

 

Ką daryti, jei man pristatė nekokybišką maistą?

Mūsų darbuotojai nuolatos dirba su restoranais, siekdami užtikrinti kokybišką maisto paruošimą, supakavimą bei pristatymą nuo to momento, kai tik užsakymas pateiktas iki to, kai atvyksta pas Jus. Visgi mes suprantame, kad kartais tiesiog visko gali atsitikti. Jei taip yra ir Jūsų užsakymas buvo pristatytas nekokybiškai ar nepilnas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir praneškite apie bet kokias problemas naudodamiesi Foodout pagalbos funkcija mūsų puslapyje, el. paštu: pagalba@foodout.lt arba telefonu +370 698 55544.

 

Ką daryti, jei pristatymo metu manęs nėra namuose

Jei Jūsų aplinkybės pasikeitė ir manote, kad laiku neatvyksite iki pristatymo adreso, praneškite mums, naudodamiesi Foodout pagalbos funkcija mūsų puslapyje, el. paštu: pagalba@foodout.lt arba telefonu +370 698 55544.

Mūsų vairuotojai ar klientų aptarnavimo specialistai visuomet bandys paskambinti Jums atvykę į pristatymo vietą, visgi, jei negalėsime su Jumis susisiekti ir pristatyti užsakymo, prieš išvykimą vairuotojas dar palauks 10-15 minučių. Kitu atveju, jūs vis tiek būsite apmokestinti už užsakymą.

 

Kita

Ar Jūsų puslapis yra saugus? Ar galiu būti tikras?

Mūsų puslapis yra saugus, naudojame naujausias technologijas, kurios užtikrina Jūsų duomenų saugumą.

 

Ar galiu atsiųsti savo nuomonę?

Be jokių abejonių. Susisiekite su klientų aptarnavimo centru +370 698 55544 arba atsiųskite savo atsiliepimą į pagalba@foodout.lt.

 

Foodout.lt tavo kišenėje!

Užsisakyk maisto į namus ar biurą per iPhone arba Android telefonus. Atsisiųsk nemokamą aplikaciją!.